Wednesday 29 December 2010

BABAK SEWAKTU CUTI

Cuti sekolah dah abis...setiap yang cuti pasti kena kerja balik. Tahun ini kami xde n x sempat nak pergi cuti-cuti Malaysia. Kebanyakannya...di umah ajer, dan byk urusan perlu diselesaikan...so, g Kuantan....Chukai....Chukai...Kuantan. Dok Cheneh........pastu balik kg Pak Kancil..yahoooooo....

Ade byk babak sebenarnya sewaktu cuti sekolah ni...antaranya;
Cuti Terkejut..hahahhaaa....ni, kene g KL on da spot...bkn cuti sgt pun, cos ade hal...sempat cuci mata skit jer kat KLCC...mmg x lama...keesokannya...balik dah. Sebab tu cuti terkejut namanyer...

Babak lain lak.....
Cuti sambil blajo..ni yang plg aku nak gelak ni...hahhah..tp, ok..walaupun singkat,aku syukur sgt cos dpt blajo bnda baru..iaitu blajo wak bj kurung utk damia..MMMM... cmel gok r. Tu pun mok yg ajor..nyesal aku x blajo selama ni. Bila dah berjauhan n dah tua gini baru

Babak culik....
Pah balik kampung aku culik mak ngan adik2 bawa dtg jalan2 umh aku kat ceneh ni...sempat jgk la bawa g kuantan...dah lama x bawa dia jalan2...

Babak gimik tahun baru...
kete lock....kunci kat dalam,enjin hidup..pintu x leh buka...so, dari ceneh terpaksa balik umh mok calok untuk buka n settle problem tu ngan kunci spare......macam dah cuba utk buka...bonet dpn x leh, kot tingkap lagi la....Pengajarannya....pastikan alarm yg dipasang tu x menyusahkan.Berigt sblm kena,.........

tu ajer la babak yg smpat dicoretkan...gambar2 next time la...ade hal la plk.k

0 comments:

Post a Comment