Wednesday 2 February 2011

DOA BUAT BOB





Slps 3 thn xcdent...xpernah aku tgk keadaan adik aku sakit sebegini teruk...Keadaannya sgt menyedihkan aku. Melihatkan mok yg memikul beban ..perasaan yg begitu berat...hanya doa yg mampu aku beri ketika duduk berjauhan......

Wang...apalah sgt jika nk dibandingkan jasanya pada kami. Enucleation itulah kata doktor kepada kami.Berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul....jalan terakhir yg terpksa diambil setelah tiada ubt yg mampu menyembuhkannya. langkah cegah dari awal...

Keluar msk hospital dah 3 kali..terbaru hari ni adik aku dimasukkan ke hspital setiu...pucat dan hmpir pitam. Jalan pun perlu dipimpin......terkejut aku mndgr berita ini td..kerana baru 2-3 hari lps keadaannya yg smkn sht mbuatkan mok mula tersenyum.....

Ya Allah...dugaanMu begitu hebat...tbhkan hati.kuatkan iman kami....amin.

0 comments:

Post a Comment