Friday 25 March 2011

TERATAK ADLAN









Atas permintaan walid.........
Sebenarnya......dipendekkan cerita, sebelum terbinanya teratak di Binjai ,Kmaman...aku n hsband ade gak survey kaw nak wak umh area marang.....maklumlah nk buat umh tgh2...antra setiu n kmaman......adil la kononnya. sng nk jengok family n persinggahan antara 2 kuarge... n pikirkan nk tgk org tua,mklumlah ayah dah mnggal..perasaan tgngjwb tu berat la skit. Tapi..bile positif thinking balik...kat mane pun kiter, kalau sikap tngjawab tu ade..insyaallah...

Marang ok..aku suke, tapi oleh kerana jumpe sorang kntraktor ni...keje buat tukang dia, umh yg dibinanya stakat ni sgt memuaskan rmai org.... ditambah dgn pnggir bandar cukai...aku ok kan aje la. smbhyang istikharah dah pun dibuat....walaupun mulanye ati rase x bp ok..pengorbanan perlu dibuat....hmmmmmm. lame2 ok dan syg la plk...hehe

Umah kami skang ni dlm pmbinaan. Start dalam bulan 2,2011.......selepas hari maulidur rasul skang ni semalam ari khamis aku g tapak dah siap pasang bmbung dah...maybe,next week start wak dinding lak kot...

Suke tu mmg la...pd masa yg same bmbang gak..kot loan x lulus. Utk dapatkan umh idaman mmg la perlukan byk pengorbanan....Dulu, siap design plan sndri..hmpir tiap2 ari wak plan...sian walid, aku ni ape la sgt..tgk2 ok...k.o..hhahahhaa.

ade jgk la pic2 yg sengaja diamik secara langsung or tidak langsung sebagai tatapan bersama...layankan ajer...

0 comments:

Post a Comment